Boncuk63 Kzvural2542 evet oldu maalesef ben anında çözümü e bebekte satılan malt emzirme içeceklerinde buldum günde 2 tane içtim artırmıştı tekrar aynı gün içinde
Ayes Kzvural2542 kovit oldum bebeğim 40 günlükken azalma oldu o dönemlerde daha çok uyuyup dinlendim sagdigim buzluğa koyduğum sütlerden verdi eşim . Günde bı iki defa . Ben uyuyunca biraz daha artıyordu . Sonra kovit geçince düzeldi .
Asyaipek Kzvural2542 evet evet bennnn bi haftadır gribim memelerim porsudu ya sanki eskisi gibi süt yok inşallah iyileşince çoğalır yine
Ceriki_anne_oldu Boncuk63 ben de promalt ile çoğalttım sütümü gerçekten çok işe yarıyor 👍🏻 sezaryen sonrası acil sütüm gelsin diyen varsa 2 gün içinde 30 50 ml süt üretiyorsunuz tek seferde
Boncuk63 Kzvural2542 benim bebeğim emmedi sağarak verdim ben hep 180 ml civarı sağardım 30 anca çıkmaya başladı hastalandığım günlerde o malt içeceklerde kampanya vardı denemek için aldık gerçekten tekrar 180 e çıktı sütüm
Kzvural2542 Boncuk63 bende 4 aya kadar sagarak verdim 1 aydir emziriyorum 120 sagiyodm ikisinden simdi 50 anca cikti çok üzüldüm insallah artar yine
Boncuk63 Kzvural2542 inşallah artar nasıl başardınız sağarken sonradan emzirmeyi 3 ayı doldurduk biz de ama çok ağlıyor emzirmeye kalktığımda
Kzvural2542 Boncuk63 insallah canm kendiliğinden aldi arada memeyi teklif ediyodum almiyodu nasil agliyodu 4 aylıkken aldi sukur 1 aydir emziriyorum
Kzvural2542 Boncuk63 insallah sizinde alir bende veriyodum almiyodu ağlıyordum almiyo diye sonradan aldi