Esra1305 Ayımıza bir hafta kaldı bebeğim gece saat başı uyanıyor gündüz uykuları da Maximum 20 dakika bu durumu yaşayan var mı ne gibi önerilerde bulunursunuz? Aslında 2. Aydan sonra gece sadece 2 defa uyanıyordu düzene girmiştik.4. Ayda bozuldu.
Esra1305 bireylul atak geçtikten sonra düzene giriyor mu yoksa alışacak sürekli böyle kalkacak diye korkuyorum