Merhaba hanımlar bebeğim 4.5 aylık aşırı derece de kusması vardı çok fazla kusuyordu sadece anne sütü alıyor her emmeden sonra olduğu gibi çıkarıyordu bende doktora götürdüm oda bu şurubu verdi siz kullandınızmı aranızda bu sorunu yaşayan kullananlar varmı aceba ?