Yakupuras -nuurr9206 ilk doğduğunda hemen çektiler temizdi hatta Bi kaç tane daha bebek vardı onlara da bakılmıştı hepsi temizdi, yeğenime de 1 aylıkken baktılar o da temizdi içini ferah tut o yüzden
-nuurr9206 Qwer benmde ultrason çektiler MR için küçük olduğu için ama şuan 9 aylık çekilmesi lazım diye düşünüyorum. 1 yaşında çekeriz demişlerdi. Sizin Mr mı ultrasn mu?
Senahatice123 Ultrosonla bakmışlardı. Ama doktorumuz içiniz rahat olsun genelde çoğu bebekte oluyor sorun çıkmkyor benim içim rahat demişti çok şükürde öyle oldu sizinde öyle olur. Kardeşim bebek yoğun bakım hemşiresi şuan o da diyor çoğu bebekte var diye. Sağlıkla büyüsün bbebeğiniz
-nuurr9206 Senahatice123 amin canm inşallah. Evet öyle diyolar bana da dediler. Ama burda abi post okudum kafama takıldınya. O hanımefendiyede öyle demişler sorun yok diye o MR çektirmiş ne olur ne olmaz. Omurilikte sıkıntı çıkmış ameliyat demişler😣 çektirmemiz lazım diye düşünüyorum.
Havvakck Senahatice123 benim kızımdDa var ama sonlanıyo ve doktorları vizen hiçbişi demdi şuan 3,5 aylık
Mom832324 -nuurr9206 ilk haftada doktorumuz farketti sakral gamze den şüphelendi ozelliklemkalca ultrasonu istedi. Çok şükür birşey çıkmadı 1 yaşındayız su an ve o görüntü kayboldu
ObirAnnnee -nuurr9206 Benim oğlumda da var doktoru kalça ultrasyonunda gözükürdü sorun olsa demişti, birde baktığında içe dogru delik yok sorun olmaz demişti. Aynisi bende de var, galiba bir çok insanda olan birşey. 17 aylık şuan oğlum bir sorun yok hamdolsun.
-nuurr9206 ObirAnnnee maşallah🙏🏼 Bnm oğlumda delik var bir tane ama. 1 yaşını beklememiz lazım MR için dedi 😣 mecbur beklicem. Hareketleriylede belli olmuyomuş sanırım bebeklern