Utkuu Gece için iyi bi bez önerisi olan varmı acaba yani arada kalkıp değişsemde bir numara büyük bez kullansamda kalktıgımda hep üstü yamyaş oğlumun çok üzülüyorum🤦🏼♀️ Bu arada molfix 4 numara kullanıyorum gece 5 numara kullandım yine sızdırdı
Prensesler_annesi Utkuu kac aylık bebeginiz bende hep molfix kullandım hiç sızdırmadı yatmadan değiştiririm hep
Sareee11 Utkuu evet ya ben de molfix kullanıyorum aynı sorun bizde de var geceleri çok sızdırıyor bi büyüğünü deneyeyim diyordum siz yine aynı demişsiniz 🙄
Prensesannesi38 Utkuu bezi bağlama şeklinizden kaynaklıdır molfix en memnun kaldığım bez gevşek bağlamayın asla vazgeçemiyorum ne pişik ne taşırma ne lastik izi harika bir bez canım molfixxx
Tahannesi25 Utkuu molfix kullanmadım hic sleppy bio natürel kullanıyorm asla sızdırma yapmadı koli koli aldığım i için bazen büyük bedene geçmek gerekirken küçük bitsin diye kullanıyorum yine de sızdırmaz
guveninannesi Utkuu 1 yaşına kadar prima kullandım sonra fiyatlar çok artınca molfix deniyim dedim rezalet yani geceyi bırak gün içindede sıZdırdı bizde sonra sleepy denedim primayla yarışır gerçekten deneyin isterseniz