Buglem1105 Merhaba anneler Bebeğim 16 aylık ve kabız çok zor kaka yapiyo bu yüzden yemek yediremiyorum doktor ilaç verdi çare bulamadık bu sorunu nasıl düzeltebilirim
gulsnmstf Buglem1105 kıZm ek gıdaya gectı kabız ettım kzıımı 😄🤦🏼♀️ Kayısı suyu kaynattım rengınsarı olana kadr ıcırdık hergun fazla duzeldı cok skur
NehirHaticeArican Çay kaşığı ile zeytinyağ icirin, poposuna zeytinyağ sürün , karnina masaj yapın, sivı gıdalar tükettirin, kayısılı meyvesuyu incirin ve bı de 2-3 kuru kayısı yedirin bağırsakları açar. Bnm kızım da çok sık kabız olur bunları yaparım