Seatib Merhaba anneler. Bebeğim 7 aylık İstanbul da oturuyorum. Sizce astronot mont mu yoksa normal mont mu almalıyım? Fikir verirseniz çok sevinirim.
Ah_neredeee_vah_neredeee Seatibkesinlikle astronot alın . Kızım 2 yalında ona bile astronot düşünüyorum
Demiralpinannesii Seatib benim de mont alaşım var sırf goruntusu hoşuma gidiyor diye ama kullanışsız olur bence . Çünkü daha yürümüyorlar bile kucaktalar genelde . E mont ne kadar koruyabilir soğuktan . Bilmiyorum
Seatib Ah_neredeee_vah_neredeee bir an kararsız kaldım. Her yerini örtmesi açısından astronot daha iyi olur herhalde
Seatib Demiralpinannesii evet montlar güzel duruyor ama dediğiniz gibi kucakta olacağı için açılır hep en iyisi astronot yürüdüklerinde normal alırız artık
Deletedmom5284 Astronot çok iyi bence geçen sene bütün kışı onunla geçirdik bu sene normal monta geçti
queens Seatib lcw kozmonot iki tane sweat iki tane tayt aldım iki tanede kilotlu çorap 460 tl verdim 😣