Kuzeybabyy Günaydın öncelikle 💐 Sekiz aylığız geceleri uyku tulumu giyiyor sekiz veya dokuzda son bezi takıp uyutuyorum. Geceleri çok uyanıyor emmek için ve çok dönüyor bunlarında payı olabilir sleppy ve baby turco denedim taşıyor yine sadece gece takabileceğim bir bez arıyorum
birtutamsac Kuzeybabyy prima 12 saat rahat kalıyo canım, geceleri takacaksan çok maliyetlide olmaz. premium care di benim kullandığım
Hamuceraa Kuzeybabyy vallahi baby tuco denedim bende sızdırıyor kakayı ya dedim sleepy deneyelim bi haftadır o da betermiş. Molfix deneyeceğim ben de bakalım. Prima kullanıyordum ama o zmaan 1 aylıktı. Bilmem bakalım diğer anneler ne diyecekler
nilaylks Kuzeybabyy prima aktif bebekte taşıyor gece fazla yapmıyor sabah tam uyandığında bir anda yapınca taşıyor ama primanın premium care hiç taşma yapmamamıştı mecburiyetten aldım bitmek üzere aktif bebek tekrar premium care alıcam primanın doğduğundan beri onu kullanıyoruz
egelsenkonuss Hamuceraa Molfix emmiyor hep ıslak çevremde kullananlar da dedi evet tasirmiyor asla 10-12 saate kadar ama emmiyor işte ben evybaby almayı düşünüyorum bakalım o nasıl olacak
Marmadal Sleepy’nin gece külodu var, 15 saate kadar dayanıklıymış, ben geceleri saat 8 gibi onu takıyorum, sabah 7′de değiştiriyorum bi sıkıntı yaşamadık ama daha fazla kalırsa taşıyor tabi
kurkmantolumadonna Kuzeybabyy bebem natural tek geçerim oğlumda bütün bezleri denedim taştı 22 aylık bu arada bebem natural 12 saat i geçse bile tasirdigini görmedim
minmin-hanim Kuzeybabyy ne kullanırsanız kullanın çok çiş yapıyorsa taşar. Gece belki bir kere altını değişebilirsiniz
minnakbaby Kuzeybabyy bemce bezle alakasi yok cok fazla sivi tukettiginden tasiyor cok normal. Gece 1 kez bez degistirmeniz gerek😊
seymaksc Benim kızım da 8 aylık doğduğundan beri prima premium care kullandım. Yaklaşık 12 saat kalmasına rağmen hiç taşırmadı geceleri. Ancak kızım bez dermatiti oldu. O yüzden molfixe geçtim, 2 haftadır o da taşırmadı henüz.
dogacan Kuzeybabyy evy baby öneririm hem fiyatı uygun hemde içeriği baya temiz araştırabilirsiniz. Taşma iz vs yapmıyor
Yakupuras Kuzeybabyy oğlum ufakken bizimde çok taşardı gece çok emerdi yani çok emdiğinden taşıyor ne bezi kullanırsan kullan taşacaktır 😉
busgokalp Kuzeybabyy tam o aylarda bizim de öyleydi tüm bezleri denedim taşırdı sonrasında geçti kendiliğinden 🤷🏼♀️ Dişleri çıkardıkça daha as uyanmaya başladı ondan belki de
Hellobacilar Kuzeybabyy ben sleppy kullanıyorum akşam 8-9 gibi son bezi takıyorum kızım sonra öğlene kadar uyuyor ve hiç taşma yapmıyor o kadar saat boyunca