Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var abisinden bulaştı grip oldu öksürmeye başladı dün ikisini de doktora götürdüm küçük oğluma bu ilaçları verdi ama araştırdığım zaman zaditen 6ay üstü bebekler için uygun diyor aranızda kullanan varmı kullanıp yan etkisi olan.