drnerkn merhaba doğum yapalı 20 gün oldu dikişlerim yeni düştü kesi yerim 4-5 gün sonra kaynamıstı ama benim vajina etrafım alt tarafım komple hala agrıyor batıyor bu normal mi normal dogum yapanlsr bütün agrılar nezamsn bitti
Egemeninannesi21 drnerkn canım 59 gün oldu doğum yapalı ilk 1 ay oldu ağrı sonra tamamen geçmedi ama ara ara vuruyor ağrı her zaman agrimiyor
mavisgozlum drnerkn canim ben dogum yaotim ikinci ay dedim ki artik normal tuvalete oturabilirim ayy bi oturdum sanki tekrar dogurdum sandim klosete devam ettim ama 2.aydan sorna tamamen her şeyim geçmişti