Günaydın güzel annler, bebeğim 2 aylık bütün gece uyuyor 1 e kadar uyanık emziriyorum mama da içiyor sonra sabaha kadar uyuyor bazen 8 , bazen 9 hatta 10 da falan uyandığımız oldu bende güzel uyuyor diye kaldırmıyorum kaldırsam da zaten kendisi uyanmadan uyanması imkansız gibi asla uyandıramıyorum meme versem de uyuyor mememde aç aç mı uyutuyorum çocuğu aç mıdır yoksa acıkınca kalkar mı bu kadar uyuması normal mi