Bebeğim 50 günlük hipp Combiotic kullanıyorduk doğduğundan beri fakat üç beş gündür yediği mamanın yarısını çıkarıyor anlam veremedim. Sözde özelde doğum yaptım ve doğumuma giren çocuk doktorumuza gidiyoruz ama iletişim numarasını falan vermedi soramadım. Biraz araştırınca sma optipro aldım ve onu kullanmaya başladım bebeğim yadırgamadı sevdi içiyor maşallah gaz çıkarımı ve kakası da yerinde.. Bi de hipp de ki gibi çıkarmamaya başladı mamayı..Hipp de kaka sorunu dayaşıyorduk müdahale etmem gerekiyordu yapabilmesi için. Sma optipro kullanan anneler nedir bu mamanın özelliği siz nasıl başladınız?