Hiranaz1103 Kızım 6 ay 20 günlük akşamdan beri ateşi var 38 geçmedi ama ne yese kusuyor midesi bomboş kaldı yediği tüm mamayı fışkırarak kusuyor
Es-Es123 Hiranaz1103 doktora götürün bende ateşle götürdüm dün gece idrar yolu enfeksiyonumuz çıktı. Bu ara salgın var hızlı bi şekilde muayene ettirin
Henakiz Yedoğan döneminde fışkırarak kusma olunca ateş olsun olmasın en yakın hastaneye götürün demişti doktorumuz. 7 aylıkken de tehlikeli midir bilmiyorum ama ne olur ne olmaz bir doktora götürün isterseniz.