nazlieylul benim bebeğimde 2,5 aylık. 3 gündür hırıltı ve burun tıkanıklığı var. Aspiratör ve serum fizyolojik damla ile denedim bişey gelmiyor. Dün gece de acile gittik şırınga ile yaptılar yine çok bişey gelmedi. Ama tıkanıklığı geçmiyor. Covid olduğum için doktora da götüremiyorum nasıl geçecek bu hiç bilmiyorum çocuk hiç rahat değil