1prens1prensesannesii Merveckk oğlum 7 aylıkken hamile kaldım.. Şuan oğlum 17 aylık kuzum 1 aylık.. İkisi de sezaryen doğum..
senceumrumdam1 Merveckk Ben kaldım 8 aylıkken kızım, herhangi bi riski tabi ki yok ama dikişlerim çok acımıştı gerildikçe
Tuba Merveckk oğlum 10 aylıkken ikinciye hamile kaldım, ikisi de sezeryan ve çok şükür bir şey olmadı
Eysar Merveckk kızım altı aylıkken kaldım hamile Kasım’da dogumum var sezeyan olmuştum asla bir sorun yaşamadım dikislerde vs hiç bir sıkıntı olmadi
Bidam Ben 11 aylikti hamile kalmistim. Aralaeinda 19 ay var. Ikisi de sezeryan oldu. Sukur bir sikinti olmadi ameliyat acisindan. Spinal.+ epidural le.oldu. ikinci de daha az agrim oldu hatta
Anne1998 Merveckk normal doğum olması için 2 sene şart ewt ama üst üste 3 kere oldum bi riskinide görmedim