Ceylanergen 3 ay olana kadar böyle devam ediyo bazen ay olarak uzayabiliyo her bebekte farklıdır. Bende kolik annesiydim 2,5 - 3 aylığına girmek üzereyken bitirdim şükür. Çok zor Allah yardımcınız olsun bebeğinizde sağlıkla büyüsün bir an önce gaz durumu azalsın dilerim ki🙏🏻
Tek çare zaman tabii ki de.
Masaj demişsiniz bu çok önemli. Doğru masajı yaptığınızdan emin misiniz ?
Damla olarak bir çoğunu denemişsiniz. Mommys bliss gece olan damlayı denediniz mi ? Doktorunuz önermiş miydi ?
Ve size şunu söylemek istiyorum. Bebeğinizi emziriyosanız emzirdikten sonra mutlaka hemen omzunuza alın ağız gazını çıkartın eğer çıkartmazsanız mide de ki gaz bağırsaklara geçer ve kolik oluşur. Omuzda ki gaz çıkarma uygulamasını da doğru yapmanız gerekli. Ağızından gazını çıkartıp öyle uyutun, rahatlıcaktır. Emziriyosanız bebeğinizin hava yutmamasına dikkat edin , doğru pozisyonda emdirin.
Reflü yatağında yatırın.
Karnına ılık havlu veya bez koyun. Ilık su ile boynundan aşağıya yıkayın özellikle göbek kısmına bi tık fazla su atın.
Kendi yediğiniz besinlere dikkat edin özellikle süt ve süt ürünleri olanlara.
Kahvaltıda da yemeklerinize de kimyon atın bol bol.
Size daha faydalı bilgiler verebilirim ben bunların çoğunu yapara kolik durumunu en erken bitirdim.