Dayanamıyorum artık çok kötü ağlıyor ilk atesliydi sonra ağzında yaralar çıktı o yaralar poposunda da çıktı hiç susmuyor ağlıyor canı cok yanıyor aft diye bı hastalıkmis acile gittik ama bişey yapmadı ilaç yazdı gönderdi yarın sabahtan tekrar gidicez normal doktora gostericez çok korkuyorum çok kötü oldu yavrum napicam bilmiyorum öyle çaresizce tamam annecim diyorum o ağlıyor ben ağlıyorum çocuğum çok kötü varmı yasayan ne kadar sure ile geçiyor bu