emminnedmr1 Bebeğim 3.5 aylık ve yanından kalkar kalakmaz ağlamaya başlıyor. Nasıl bir çözüm bulabilirim?
Blks_bb emminnedmr1 benim ki de aynı csnim tuvalete bile gidemiyorum bazen çığlığı basıyor 😀😀😀ama zamanla geçer merak etme yani umarım
Vuslat23 Tam vaktı kokunu istıyo dunyayı yenı algılıyo düşünki o odadan ayrılsan bıle kokun gıdınce gelmıycek gıbı sanırlarmış, sarıl kokla yanında ol bu dönem her çocugun gecırdıgı bu evre , gecıcı yanı ,