oglummmm bizde aynı yaa😏bide büyüdükçe uykusu düzene girer diyor lar ama nerdeee aksine ilk zamanlar geceleri daha çok uyur 1 2 defa kalkardı.saat 10.30 ta uyudu şu saate kadar 3 kere kalktı sabaha kadar sen düşün artık😣3saat deliksiz uyumuyorum ne zamandannnnn beri