Kızlar bugün 2. Aşımı vardı 5 li karma ama ben unuttum daha doğrusu hemşire kafamızı karıştırdı bize 10 u cumaya geliyor dedi annem le bende hep 10 unda asi olucak diye aklımızda kaldı sonra bizim hemşire kovid olmuş bu hafta bende asi olmaya gittim gitmişken kilosuna da batırdık ama başka hemsire ne zaman doğdu diye sordu 8 inde gelicen dedi bende bi asi kartına bakayım dedim ve ne göreyim bugün muş aşısı ne yapicam bilemedim pazartesiyi beklesem bisey olurmu yoksa yarın ilk iş bursa daki dörtçelik hastanesine gotursemlar yaparlar mi