Yüz üstü gaz için çok iyi ama gündüzleri çok uzatmadan bence yapın kuzenimin kayınvaldesi 40 günlükten beri alıştırdı çocuk 11aylık şuan bir yere gittiklerinde sadece öyle uyuduğu için asla bebek arabası kullanamıyorlar çocuk yüzüstü uyumak istiyor bebek arabasında yatamıyor çok huysuzlaşıyor. Tabiki herkesin bebeği farklı o beni uyardığı için ben alıştırmadım ama kızım 6 aylık şuan geceleri yüz üstü uyuyor kendi dönüyor bebek nasıl rahatsa yatırmak en önemlisi sağlıklı olsunlarda🥰.