Kızlar oğlumun ateşi vardı parol şurup verdi bugğn doktor bi calpol verdim bide dönüşümlü olsun diye parol vereyim dedim halama 5 ml enjektöre çek azar azar ver midesi bulanmasın dedim oda az az verirken birden bi kustu hem ağızından hem burnundan öyle görünce halam diye kokurdan hihhhh dedi bunu oğlum duyunca kusmuğunu geri çekdi geri çekince tıkandı nefes alamadı yani akciğerlerine gitti kusmuğu sonra ters çevirdim sırtına vura vura nefesi geri geldi hem yapıyorum hem bayılmak üzeriyim hemde tir tir titriyorum kendimde değildim ama çok şükür kendine geldi sonra sürekli kusmaya başladı ve ara ara tıkanmaya devam edince bende doktora götürdğm hemenn sonra ciğerlerinin altı yıkalı gibi kan alırız engeksiyon varsa yatıl yaparız dedi okadar kötü oldumki yavrumdan ayrılcam ben onsuz naparım diye kafayı yemeye başladım tekrar istiyorum dedi ve ikinci röntgen temiz çıktı allahıma şükürler olsun sonra eve geldik şuan ateşi var ama sabahdan beri hiç uyumadığı için steşli haliyle gözünü açamıyor burnundan sürekli tıkanıyor bu yüzden karnıda aç eve gelince burun temizliği yaptım ve aspiretör ile çektim ama yine tıkanıyor arada uyuyamıyorum çok kötüyüm 😢varmı böyle birsey gelen başına