Ya ırside oluyor kilo yemeyle fazla Alakası olmuyor benim kızım da 13 aylık 11 kilo doğum kilosuna göre doktorlar hesaplıyor genellikle fazla kilo almamış diyor yemesi güzel olduğu için takmıyorum güzelde yiyor ama hem hareketli hem bünye meselesi benim arkadaşımın da aynı aylık bebişi var benim bebeğimin yedipinin yarısını anca yiyor fazlasıyla tombik anneyle baba da maşallahı var onlarda az yesede yarayan tipler genetik faktörler çok büyük rol oynuyor