Kızlar sezaryan doğum yapalı 2 ay du ama 2 3 hafta önce kanamam bitmişti bugün gene başladı hep böyle mi devam edicek anlamadim acaba bu sefer ki kanamam adet kanaması olabilir mi sizin ne zaman bitmişti benm gibi bitip tekrar basliyormuydu kafayı yicem çünkü en son 2 3 hafta önce çok yoğun kanamam vardı yarim saate bir orkid değiştirdiğimi hatırlıyorum okadar yoğundu