Bebeğimi sık sık emziririm. Emmeye çok düşkün bebek ve 13 aylık. Bugün sağ mememin ucunda bir sertlik var ve bebeğim emerken sanki kanımı emiyormuş gibi acı çekiyorum. Normalde hiç böyle olmuyorsu. Hatta sol mememde böyle bir şey yok. Bu nedir başına gelen var mı? Yardım.😔