Merhaba anneler uyumayanlar varsa cevap verirse sevinirim. Bebeğme daha önce beşik almışdık uyumadı onda fazla dönen bebek kafasını elini kolunu çarpıyordu çok sık uyanırdı ve böylelikle yanımıza aldık. Tabi babayıda kovduk yanımızdan şimdi o beşiği satıp yerine park yatak aldık belki vurursa uyanmaz diye. Ama uyuyan çocuğu yatağa koyar koymaz hemen gözünü açıp oturup ağlıyor. Tekrar yatağa koyunca kendi uykuya dalıyor. Galiba derinlikden korkusu var diye düşünüyorum. Nasıl alışdıra bilirim bir bilginiz varmı ? Çok yoruldum artık. Pış pış falanda fayda etmiyor sadece emerek uyuyor 1 yaş yeni oldu