Berennuma merhaba bende 2 ay oldu dogum yapali ayni zamanlarda mama almistm ilk baslarda gerek duymadim ama iki kere sutum olmadigi oldu mamayi actim mecbur . 2 yasnda kizim var mamanin gerisini o icti sut niyetne zarari yok diye verdim. Demem o ki lazim olabilir erken davranmayin bence ben bi kutu daha aldim yedekledim duruyor . Bazen yemek yiyemesgmde sutum olmuyor ne bilim acil bi durum icin sut yedegm var ama yine de mama aldm fikir olsjn dedm size de