Reflü için ekstra farklı mama veya baska bir ürün kullanıp memnun olanınız varmı ?
Denizuznl sanırım bebelacın reflü maması vardı. Diğer markaları bilmiyorum
Denizuznl aptamil ar kullanmadım memnun kalmadım topaklanma yapıyordu