Kizlar kafayi yicem sabahtan beri perişanım bi gazim var öyle böyle degil gaz çıkarmama rağmen yinede karnim cok ağrıyor tuvalete de çıkamıyorum ne gaz yapti onu da bilmiyorum hep ayni seyleri yedim aslında naptiysam geciremedim ne gecirir bu gaz problemimi allahtan kizimda yok ona gaz yapmayan bisey demekki