minnakkus Kizlar bebegimin ust damagi cok sisik ve baknca beyaz dis gibi biseye benziyo ama alt disleri yok halen 5 aylik once ust disleri cikan bebeginiz var mi aranizda oluyor mu boyke bisey yoksa dis degilmi bu
meltemineLduru minnakkus yiğenimin ilk üst dişi çıktı. ilk üst diş çıkınca dediğini yaptıran bir cocuk olcak derler😁 bize öyle demişlerdi
Buglem minnakkus belli olmuyor canım herr bebek farklı gorumcemin ogluda ilk üsten çıkardı kızım da alttan çıkardı ilk dişlerini
Shnarden Hacerr7 benim oglum da 5 aylik bizimde orada beyazlik vardi doktora goturdum dis ama o cikmaz once alt sonra ust disleri sonradan o cikar dedi 😃
renkliruya üst dişler bizde de kabarıktı..ama önce alttan iki diş sonra üstten iki diş çıktı.. şimdide 3. Üst diş çıkıyor.. Ama belli olmaz belki sizin üstten çıkar ilk..