MaviGs Emekleme var ayakta duruyor ara ara adım atıyor ama tam anlamıyla yürümüyor bu sefer etrafta susmuyor niye yürümüyor diye
kenankaan MaviGs benim oğlum da 15 aylık, yürümüyor, sadece emekleme, nörolojiye de gittik, 18 aya kadar vakti var daha. Sıkıntı yapmayın
Tuba MaviGs Etrafı dinlemeyin🙏🏼 Bebeğiniz doğru zamanı belirleyip yürüyecektir. Benimde iki oğlumun gelişimi çok farklı. Büyük oğlum 11 aylıkken yürüdü bile. Küçüğü 14 aylık olmak üzere ve yürümüyor.🥲
Nefeshiramm MaviGs bir öyle derse hemen atla ve deki sananeeeeeeee canı böyle istiyor kimeneeeeee bundan n sizeneeeee Bi çenenizi kapatın sizin bu laflarınızdan bananee eeee 🤣
uyumayankoala MaviGs Çeneleriniz düşmüş yere o yüzden yürüyemiyormuş de, Allahım bu elalemin başka derdi yok mudur 😤
MaviGs MaviGs kenankaan Tuba Nefeshiramm uyumayankoala Harikara sürekli kıyaslıyorlar bebeğimi yeter ya şöyle böyle biliyorum normal artık içime dert oluyor 18 aya kadar normal diyorum onlar ilk kez böyle geç yürümeyen çocuk gördük diyorlar
Harikara Kimsenin lafına aldırış etme canm benm kızım emeklemedi 15.ay bitmişti yürümeye başladı hem emekleyen bebekler daha geç yürüyebiliyomuş 18.aya kadar normal allah yürü dicek oda yürücek hiç kafana takma 😊
Meleksmom MaviGs Elaleme dert oluyo böyle şeyler yok anlatsanda bi sonraki görmeye hiçbişey dememisiz gibi başa sar aynı konuyu ne bekliyolar anlamadim öyle deyince sürekli yurucek heralde bebekler 😆 sizi cok iyi anlıyorum takmamak lazim ama işte etrafın cogunlugu böyle kişilerden oluşunca ister istemez moral bozuluyor Rabbim sağlıklarını versin inşaallah güzel anne gerisi gelir🤗🌸
Tuba MaviGs çok var öyle geç yürüyen, bende çok rastladım. Büyüklerimiz hep unutuyorlar sanıyorlar ki önceden çocuklar 6 aylıkken yürüyordu🥲 o yüzden hiç takılmayın bir kulağınızdan girsin diğerinden çıksın
Burcu52 Oğlum önce popo üstüne gitti uzun bir süre 16 aylıkkende yürüdü şu an 19 aylık gayet güzel yürüyor yani hiç üzülmeyin vardır bir zamanı
SaricivcivAnnesi4 Benim oğlumda 2yasinda yürüdü geç yürüyen cocuklar var şimdi konuşmasını bekliyorum tabi bizim her şeyimiz geç oldu sadece doğumu erken oldu 31 haftalık doğdu isterseniz nörolojiye gidin ne dicek sonra 18 ayını bekleyin yine yurumezse fizik doktoruna gıdın derim ama hepsi yavaş yavaş canınızı sıkmayın zaten ayakta durabiliyormus siz cesaretlendirin çocukların cesarete çok ihtiyacı var 🌺