Alyaam Mrb anneler kızım Ekim 5 te 7 ayık olck desteksiz oturuyo ama yuzustu sevmyo ve malum emeklmyo sklyo normalmiacaba bebeklerinin kac aylik emekledi
Tuba Alyaam Her bebeğin gelişimi farklıdır 🥰 iki oğlum var, biri 6 aylıkken emekledi, diğeri 7 aylıkken süründü ve 10 aylıkken emekledi
Ishakpasa Alyaam tasalanmw canım bizde 8 aylık olduk be sürünme var ne emekleme bizim oğlan tembel çıktı. Yüz üstü koyunca kaldırın yürütun beni diyor.😏
Ayyuce101 Alyaam vallah bizde 7 Ekim’de 10 aylık olucaz ne sürünme var ne de emekleme bakalım 🤔 sağlıklı olsunlar da belki direk yürürler de belli olmaz
Hilalkahveci Merhaba benim oğlum da daha yeni 7.buçuk aylık oldu oturuyor ama daha yeni yeni sürünmeye emeklemeye başladı birazda tombik yengemin ogluda 5 aylık pıtır pıtır gidiyor tabi çok ta sıkıntı yapmayın bebekten bebeğe degişiyor 🥰
Mom544154 Alyaam benim oğlumda hiç sevememişti yüz üstü durmayı. 10. Ayda emekledi. 11. Ayda yürümeye başladı.
Hygge Alyaam Benim oğlum 9 aylıkken emeklemeye başladı. Sürünmedi hiç. Hatta emeklemesi bile hızlı başladı, sanırım biliyordu ama saklıyordu, emeklemiyordu 😅 Siz bekleyin sabırla, yakındır emeklemesi 🥰❤️
Durumevaninannesi Alyaam hiç canını sıkma canım kızım 9 aylık emekledi 11 aylık yürüdü. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bakarsın emeklemeden yürür😍
Alyaam Hifa35 biz hiç kullnmdk mama sandalysi halada klnmyrm etrafna yastiklarla desteke oyunlr oyna uzanmsni sağla oyuncklara kaslari guclncktr insallah
Cotcos Alyaam bnde sizin gbi endişe ettim yüz üstü durmayı hiç sevmezdi emeklemek istemezdi ama snra snra takmadım vardır zamanı dedim 11 aylık tı emekledi
gokaybulutbey Alyaam Belkide emeklemeden direkt yürür bence motel bozmayın benim ki de yedi 11 günlük emekliyo sürünüyo ama desteksiz oturamıyo mesela
mucizelerimhu Alyaam Canım benim oğlum 10 aylık olmasına 9 gün kaldı buna rağmen hala emeklemiyor öğretmeye çalışıyorum ama yüz üstü istemiyor ama korma normal emeklemeden yürüyen bebeklerde var tabi emekleme iyi ama emeklemeden yürüyüncede yapıcak bişey yok ama bi sorun yok canını sıkma inşallah emekler bebeğin