Uykusuzbebe Merhabalar bir sorum olucak aranızda yasayan var mı sezeryan sonrası ameliyat yerimdeki şişlik geçmedi içinde sert birsey oluşmus gibi bu normal mi
Uykusuzbebe Selossare benimde bi kısmı o sekilde doktora danıştınız mı siz danışmamız gerekirmi acaba
Selossare Uykusuzbebe zamanla düzelir demişti bana o ilk zamanlar orayı zorlamışım ve pıhtılaşma olmuş ondan öyleymiş