Benim oğlum 2900 gr doğdu sonra 2750 ye düştü 1 aylıkken 3660 olmuştu bana göre az geliyor kilosu ama doktor iyi dedi 900 gr almış günlük 20 ile 30 arası almaları normal dedi benimki 39 gr almış günlük sadece anne sütü alıyor mama hiç vermedim doktora sordum kilomuz az takviye mama veriyim mi diye gerek yok gayet kilo alımı iyi mama verirsen kilosu artar ama ne gerek var anne sütüyle aldığı kilo daha sağlıklı bir artış olacak dedi şuan 40 günlük olduk bilmiyorum kaç kilo olduk yarın bi sağlık ocağına baktıracağım