Udi hindi içiririm çocuklarıma özellikle hasta olacak gibi hissettiğimde (3 yaş ve 9 ay ) şu an ikisi de hasta ama ben bilhassa mevsim geçişlerine dikkat ettiğim için önlemlerimi almıştım. Çok şükür ilaçsız atlatıyoruz. Keza her sabah soğuk sıkım çörek otu yağı içiriyorum. Schusler tuzlarından 2 ve 4 no vazgeçilmezimiz. D vitamini seviyesini düşük tutmuyorum. Tabi ki en önemlisi beslenme. Sağlıklı beslenmeyince istenilen takviye verilsin inanın hepsi boş oluyor. Unutmadan ekliyim yine hasta olacak gibi hissetiğimde umca da inanılmaz faydalı oluyor.