Mombtll Ben de doğumdan 3 ay sonra yaşadım çok zor zamanlar geçirdim. psikolojim alt üst olmuştu diyebilirim kaç defa doktora gittim. aşırı kabızdım çok kanamam oluyordu. Doktor beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi ekmeği kestim, çok kabız yaptığına inanıyorum ekmeğin ve kuru kayısı tükettim sürekli. Krem olarak anestol çok iyi geliyordu bütün acımı alıyordu sürdükten sonra, bir krem daha var hala evde bulunduruyorum buzdolabında saklanması gerekiyor diye ne olur ne olmaz atmadım.O krem kanama içindi. Bir sürü fitil falan verdi ama onlara kullanamadim açıkçası yani şöyle söyleyeyim kabızlığım düzelince iyileştim kuru kayısı birebir çok geçmiş olsun doktora muhakkak görünün.