Derinn67 Rabiasya04 vegafrn 5damla ama ben çay kaşığıyla veriorm daha rahat oluyo.bide d vit ferrum veren olmadı bize
gunessarenin_annesi Smyra58 D vitamini de mi kullanmiyorsunuz biz d vitamini ve gaz damlası kullanıyorum 4.ay aşisinda kan damlasına başlayacağız dedi hemsiremiz
Smyra58 gunessarenin_annesi hayır canım kullanmiyorum büyük kızımda da kullanmadım bingildagin erken kapanmasına neden oluyo diye biliyorum tabiki herkesin kendi seçimi cok şükür büyük kızımda bı sıkıntı yaşamadık