Kizlar merhaba, 2 aylik bir kizim var. 37. Haftada 47cm dogmustu.. doktor kontrollerinde simdi boyu 53,5 cm oldugunu soyluyorlar ve biraz kisa diyorlar... esim ve ben uzun boylu bir ciftiz, kafama cok takildi, boyle kisa denipte sonradan normal olcusunu yakalayan bebekler oluyor mu acaba?