yuhibu1920 Kızlar size bir şey soracağım bebeği 2 yaş ve daha üstü olup hala sallayan veya memede uyutan var mı ?
Onedroplove yuhibu1920 3 yaşında memeyi 2 yaşında bıraktık halada ayağımda sallıyorum ne zaman vazgeçecek bende bilmiyorum sanki hep sallayacakmışım gibi hiç bırakmaya niyeti yok ☺️ Sonra diyorum memeyi bıraktı zamanı gelince sallanmayıda bırakır 🤷🏻♀️
yuhibu1920 Sanemsoz yaaa 🥺 ben de umutlanmistim 2 yaşında artık daha düzgün iletişim kırılabilir,kendi kendine uyur diye 😔😔
yuhibu1920 Onedroplove inşallah ya 🥺 çok zor gerçekten sallamak. Ben emzirerek uyutuyorum artık goguslerimden vazgeçtim onlar artık meme değil sanki bebeğimin emziği 🤦
Efege yuhibu1920 3 buçuk yaşında oğlum hala ayakta sallıyorum bide 11 aylık bebeğim var onuda ayakta sallıyorum gündüz uyumayınca büyük oğlumu akşam kenş kendine Uyuya kalıyor bnde artık gündüz uyutmuyorum akşam kendi kendine uyusun diye
Sahraa19 Oğlum 2.5 yaşında memeyi 1.5 yaşında bıraktı akşam 10 denildi mi yatağına gider uyur sallimmi olum deyince istemiyor bazen saatler uzayabiliyor akşamda sabaha kadar uyur erkenden kalkar belki emmeyi bırakınca düzeni oluşabilir bizim öyle oldu çünkü
Siyahii yuhibu1920 15 aylık. Ayakta sallayarak değil ama benmle temas olduğu için sadece ayağımda uyuyo. Sallanmayı kendisi istemiyo zaten ama ayağımda elimi tutarak uyumak istiyo