-nuurr9206 doktor kontrolleri yapılınca gece beslenmesini kesebilirsin dedi zaten doğduğundan beri geceleri hiç uyanmayan bebekti. Acıkırsa uyanır demişti. Kendi uyku düzeninide kendisi kurdu 3. Aydında başladı gece 12 dedimmi uyur bir daha sabaha kadar uyanmazdı. Erkene çekmeye çalıştım akşam 9 da gece uykusuna geçmeye çalıştık ama 10 gibi 11 gibi tekrar uyanıyordu bende 9 da veriyorum mamayı 12 de bi daha verip uyutuyorum ben uyutmasam bile kendi mutlaka uyuyodu😂 ama şimdi ne mümkün gece saat başı kalkan bi bebek oldu kendisi🤷♀️ 8. Aya girdik böyle oldu 1 aydır