Ebrugzbk Mdmd ben karantinamın bitmesine yakın garip bi şekilde ne tat alabilmiştim ne de koku ve hala da yok
kurkmantosuz-madonna Bugün bir yerde okumuştum korona sonrası koku kaybı için kekik yağı koklayın sık sık yerine gelir diyordu