Benim oğlum 11 sylık ve beş altı gündür emziriyorum bitirdik.Çünkü 30 haftalık hamileyim.Doktor kes erken doğum olur dedi.Neyse bence acıktıkça değil de uykuya tekrar dalmak için emiyorlar.Artık göğsümün uçları ağrıyordu çok uyanıyor çünkü.Şimdi gece emzirmesini kestim ama sorun şu ki toz olan devam sütünü asla içmiyor sevmiyor ne yapıcam bilmiyorum.Bir de 15-16 aylık olmuş artık gece emzirmeyin.6 aydan sonra gece beslenmesi yapmsyın diyor doktorlar