Nur_4 aynı dertten müzdaribiz.2,5 aylık kızımın doğdugundan beri burnu tıkalı sürekli.serum fizyoloji yapıoyorum sık sık tekrarlıyor.bu ara ablasından gecti sanırım balgamda olmaya basladı.dr a götürdüm ciğeri temiz çok şükür.ama balgamı atmaya calısırken tıkanıyor öksürüyor cok fena.burun fısfısı verdi dr daha iyi şuan.