Defneee0 Kızlar yarın akşam kuzenimin düğünü var abiye spariş ettim fakat bugün bir denedim gögüslerim resmen ben burdayım diye bağırıyor çok moralim bozuldu toplarlayıcı çamaşır hariç ne küçük gösteririr çözümünüz vsrmı
neslihan-87 Defneee0 Malesef çözüm üretemiycem çünkü hayatım boyunca hiç böyle bir sorunum olmadı ne yazıkki😂Sizin gibileri kıskanmıyorum desem yalan olur😂
minmin-hanim Defneee0 Tesettürlü iseniz başörtüyü sarkıtın. Değilseniz saçınızı sarkıtın. Daha olmadı uygun bir şal kullanın.
Vuslat23 Abıye korsesı var boydan askılı altıda sort , ben abıye altıne hep onu gıyıyom . Lavaboya gıdemezsın ama :)) alttan gıymelı:)
Defneee0 Vuslat23 onun zıbınlısı var zaten basenim yok göbekte yok tek sorunum gögüs onada bi zıbın korseyi deyeyim 😢
Defneee0 neslihan-87 bende sizi kıskanıyorum hemde çok keşke her giydiğimde kitsp gibi dursa zaten normal büyüktü doğum yapınca iyice büyüdü hiç özgüvrnim yok gerçekten kendimi iğrenç çirkin hissediyorum hep
Gamzeoz Defneee0 aynı durumu yaşıyorum malesef ki bol ve koyu renk giyme dışında bir çözüm bulamadım henüz 😑
neslihan-87 Defneee0 En iyisi ortası evlenmeden öncede 75 beden evlendim 3 doğum yaptım hala aynı öz güvem eksikliğim yok ama biraz büyük olsa iyiydi
Balanne_ Defneee0 korse olabilir belki topsrşayocon ustune gögğsten bacağa kadar olanlsr vsr işe yarar belki