Matmazellll İyi geceler herkese oğlum bugün 4 ay aşısını oldu hiç bu zamana kadar aşı sonrası böyle olmamıştı 3 den beri uyumadı gözleri şişti uykusuzluktan Ağrı kesici de veriyorum ateşi var ama yavrum çok kötü oldu ne zaman geçer bu ???
Atesmomy Matmazellll canim benimde yeni oldu oldugu gün ve ertesi gün ayni sekildeydi o kadar duzeldi sonra 4ay 7gunluk calpol verdim 2gun
meyaski Matmazellll Ben de çok ateşlenir diye bekledim ama önceki asilarda ateş olmadıysa bunda da olmaz dedi hemşire. Çok şükür herhangi bir huzursuzluk falan yasamadik
Matmazellll meyaski Yani bizdede olmadı önceki aşılarda hiç neden böyle oldu anlamadım üstelik kızımda 1.5 yaş aşısı olduu ikisine bir koşturuyorm bugün