Sareee11 Tatil almış eşim hoşluk olsun diye ama gidip gitmemekte çok kararsızım ya bebeğim hasta olursa diye sizce ne yapmalıyım hava değişikliği etkiler mi ki veya iyi mi gelir yazın falan çok çıkmadık dışarı çok kararsızım
Ay_61 Sareee11 kac aylık bebeğin canım gıydır cıkar hıc bısey olmaz benım benegım 5 bucuk aylık hergun disarda terleyınce degıs ustunde kurumasın hıc bısey olmaz guzelce tatılınıde yap kafaya takma takarsan hasta olur 😀
Wanderlust Sareee11 bebegim 3 aylikken bile gittik hic sorun yasamadik gidin siz de evde otur otur ne yapicaksiniz bosverin zaten kis geliyor gelmeden bir degisiklik size de iyi gelir 😊
Minikannesiii0655 Sareee11 ben Eylül’ün başında 3 aylık bebeğimle Didim’e gittim çok şükür hiç sorun çıkarmadı araba salladıkça uyudu havaları sorun etme zaten soğudu çok bunaltıcı bir hava yok :) suan bebeğin kaç aylık
Sareee11 Ay_61 benim de 5 aylık canım🙂🤗 aynen doğru diosun aslında ama baksana hava bir sıcak bir soğuk ne giydirceğini bilemio insan çok tereddütte kaldım
Balarisi_melisEla Ay keşke benimkide öyle bir hosluk yapsa kosa kosa giderim heralde😂😂gidin keyfini çıkarın oh
Minikannesiii0655 Sareee11 git git hiç düşünme az büyüdüğü zaman hiç gidemezsin şimdi koy bebek arabasına gez dolaş ben öyle yaptım İnan çok kolay oldu :) yola da gece serinlikle çıkmanızı tavsiye ederim yol boyu uyur hemde sıcaktan bunalmaz
Merveth Sareee11 sakınmayın bu şekilde, evde oturduğunuz yerde de hasta olacak. Çıkın gezin keyfinize bakın beniş de alışsın🥳