Kızlar 34 haftalık hamileyim önceden hep çocuk kitapları okur bilinçli anne olmak için herşeyi yapardım Oyun güzel sohpet tatlı dil eğitim ama şimdi herşeyi boşladım aksine kızıma hep kızıyorum sonra çok pişman oluyorum Bu psikolojiden nasıl çıkacam bilmiyorum