Hanımlar iyi akşamlar 4 aylık bebeğim var doğuştan reflü teşhisi kondu ama sonrasında besin alerjisi zaten reflü yapiyormus doğuştan besin alerjisi dendi neyse velhasıl gaviscon onfant kullaniyoruz şuan 4 ay atagndayiz ama mama yiyoruz bittiği gibi delirircesine ağlama ağlarken kusuyor o derece diyeyim 2 saat susmadı doymadı sandım az bişi daha yaptım gene ağlamaya başladı bu gaviscon başta ise yariyodu yaramıyormu acaba çocuğun midesinden su geliyor yakiyomu nabiyo zaten ataktan huysuz beter oldu hiç abartmıyorum 1 saat susmadı kendimde rahatszdim hastaneden gelmiştim elim kolum şuan berbat halde battaniyeyle salladik zor bela sustu napmam lazim sizce