elzasl1 Covid atlattık bebeğimle 2,5 aylık hastalandığım günden beri emmek istemiyordu zar zor emziriyorum hala mecbur mama takviyesi yapıyorum biberonu alıyor ama memeyi istemiyor ne yapabilirim lütfen bu durumu aşan varsa öneri verebilir mi? 🥺
Sareeninannesi elzasl1 ben aşamadım 5. Ayda tamamen bıraktı inşallah geri döner memeye keşke emzirebilseydim şu an 7,5 aylık
Emineg35 elzasl1 biberon olduğu sürece meme reddini aşamazsın ne yazık ki 😧 yapıları çok farklı o yüzden memeyi istemiyor bebekler. Emzirme danışmanlığı alabilirsin. Ancak öyle çözülür bu durum.
Emineg35 elzasl1 ha ben aşamadım o ayrı. Biberon kullanmadığı halde bıraktı. Sağdığım kadar veriyorum. Zaten doğduğundan beri çok iştahla emmiyordu.
elzasl1 Emineg35 şöyle bir durum var covid olunca sütüm azaldı yaklaşık 5 gün sonra mamaya başladım bu durum biberondan önce başladı meme reddi halada devam ediyor 🥺
Sosyolog_ elzasl1 bende bir kez yaşadım o durumu biberondan sonra tutmak istemedi biberonun ağızlığını veriyordum sonra hemen mememi ağzına tıkıyordum kandırıyorduk yani tuttu çok şükür sonra unuttu biberonu umarım sizin de öyle olur
Alpbeybi elzasl1 kaşık biberon kullanın. Biberona alışırsa iyice bırakacak sizi. Uykusunda emzirin, ayakta, pilates topunda zıplayarak emzirin