Cem-annesi27 benim bebeğim şuan 4 aylık. 50.gununden sonra kayınvalidem artık kaldırma uykusuz kalitesiz olmasın artık aciktigini hisseder dedi.cevremdeki herkes aynı şeyi söyledi ama benimde sizin gibi icimel vermiyorac kalmasın diye kaldiriyordum sonra bir gece alarm kurmayı unutmuşum 12de besledim uyudu sabah 6yakadaf odabende uyanmamisiz. 6da uyandığında kendisi emmek istedi ve cirpinmadan itiraz etmeden emdi ve farkettim ki uykusunu alıp kendisi uyandığı için çok daha mutlu. Kendim uyandırdigimda sürekli huysuz gergin oluyordu ve ben memeyi tutturanakadar ağlıyor cirpiniyordu. Bı sure öyle devam ettim sonrasinda bebeğim kendibe belirli rutinler oluşturdu. Hergece aynı saattlerde kalkıp emmeye başladı. Tabiki öyle kaliteli bir emme sıkıntısız bir sürec gibi düşünmeyin silikonuc ile emziriyorum ve inanın çok zor çıplak emmesine göre…. Yani diyeceğim o ki nasıl alistirirsaniz osekilde gidiyor. Yavaş yavas sizdedeneyin 2 saatte bir uyandırın diyenleri çok fazla dinlemeyin. Ben en başından kayınvalidemi dinleseydim daha az yorulurdum. Gerçekten kadının bir bildiği varmış ☺️☺️